Stel je voor dat je een dag in 2033 zou mogen rondlopen en alle kennis mee terug zou kunnen nemen naar nu? Hoe anders zou je dan naar je organisatie nu kijken? Wij nemen organisaties mee naar de toekomst. Afhankelijk van de vraag 5 jaar, 10 jaar en soms zelfs verder vooruit.
Ons eigen trendframework is van wereldniveau. Sterk data gedreven, geen glazenbolkijkerij. Wij bestuderen macro-analyses van grote partijen als McKinsey en Gartner tot specifieke branchestudies. Wij spotten doorlopend trendsignalen die wij toevoegen aan ons framework en daarmee de geformuleerde trends aanscherpen. En laten innovaties in vroege stadia zien, die mogelijk de nieuwe norm zijn in de toekomst. Zodoende zien wij het perspectief van de consument veranderen en helpen klanten te zien waar de wereld heengaat.
Samen met teams van onze klanten bepalen wij op basis van hun specifieke toekomstverkenning de thema’s die dominant gaan zijn op hun markt in de toekomst. Zo bepalen we samen wat de impact is op de strategie nu én de noodzakelijke innovaties die moeten gaan komen.