Regelmatig hebben wij ideeën over hoe het anders kan, of zien wij ontwikkelingen die we graag delen. Veel leesplezier.
Een belangrijke pijler van Design Thinking is het centraal zetten van klanten en gebruikers. Met name in de eerste fase van het Design Thinking proces – Empathize – komt dit s ...
Lees meerSamen met onze klanten geven wij de toekomst vorm. Dit vraagt om inzicht krijgen in de pijnen van gebruikers, kritisch kijken naar aannames, creatieve oplossingen conceptualis ...
Lees meerDe aandacht voor innovatie groeit. Veel bedrijven zien dat ze met hun oude manier van werken niet meer voldoende impact maken op hun doelgroep of op de wereld om hen heen en z ...
Lees meerNaast lekker uitgerust kom ik elke zomervakantie ook terug vol ideeën. Maar eerlijk is eerlijk terug op kantoor verdwijnt het vakantiegevoel al snel en daarmee ook de ideeën ...
Lees meerHet is december. De eerste sneeuw is gevallen en buiten is het donker en koud. Wie dat als geen ander weten zijn de mensen die werken in de nacht; de nachtdienst. Dit is ...
Lees meer“Wij zijn een Customer Experience (CX) afdeling gestart, hoe zorgen we dat we er echt helemaal klaar voor zijn?” Een vraag die wij de afgelopen tijd vaker horen langskomen. St ...
Lees meerNatuurlijk doen wij aan growth hacking. Een term, die je waarschijnlijk al eerder hebt gehoord in combinatie met start ups, maar die ook heel goed werkt voor bestaande organis ...
Lees meerKunnen we vrienden worden met een sociale chatbot? Prof. dr. Marjolijn Autheunis en dr. Emmelyn Croes van de Universiteit van Tilburg zijn samen een onderzoek gestart, waarin ...
Lees meer