Blogs

Design Thinking – Zet klanten en gebruikers centraal in je innovatieproces

Een belangrijke pijler van Design Thinking is het centraal zetten van klanten en gebruikers. Met name in de eerste fase van het Design Thinking proces – Empathize – komt dit s ...

Lees meer

10 barrières voor innovatie

Samen met onze klanten geven wij de toekomst vorm. Dit vraagt om inzicht krijgen in de pijnen van gebruikers, kritisch kijken naar aannames, creatieve oplossingen conceptualis ...

Lees meer

Zonder trendonderzoek geen innovatie

De aandacht voor innovatie groeit. Veel bedrijven zien dat ze met hun oude manier van werken niet meer voldoende impact maken op hun doelgroep of op de wereld om hen heen en z ...

Lees meer

Waarom elke organisatie een bucketlist nodig heeft

Naast lekker uitgerust kom ik elke zomervakantie ook terug vol ideeën. Maar eerlijk is eerlijk terug op kantoor verdwijnt het vakantiegevoel al snel en daarmee ook de ideeën ...

Lees meer

Nachtelijke avonturen van een onderzoeker

Het is december. De eerste sneeuw is gevallen en buiten is het donker en koud. Wie dat als geen ander weten zijn de mensen die werken in de nacht; de nachtdienst. Dit is ...

Lees meer

Florius – customer experience

“Wij zijn een Customer Experience (CX) afdeling gestart, hoe zorgen we dat we er echt helemaal klaar voor zijn?” Een vraag die wij de afgelopen tijd vaker horen langskomen. St ...

Lees meer

Growth hacking

Natuurlijk doen wij aan growth hacking. Een term, die je waarschijnlijk al eerder hebt gehoord in combinatie met start ups, maar die ook heel goed werkt voor bestaande organis ...

Lees meer

RobotLove

Kunnen we vrienden worden met een sociale chatbot? Prof. dr. Marjolijn Autheunis en dr. Emmelyn Croes van de Universiteit van Tilburg zijn samen een onderzoek gestart, waarin ...

Lees meer