Boek.
Branchmarking.
Dit boek wil je inspireren. ‘Branchmarking’ gaat over je onderscheiden, over anders naar je wereld kijken én over hoe te leren van gerelateerde werelden.
Je kunnen onderscheiden is zeer belangrijk. Te vaak kijken we naar de directe omgeving en concurrenten. En hoe meer je hier naar kijkt, hoe meer je erop gaat lijken. Branchmarking betekent leren van gerelateerde werelden: van andere branches, wetenschappen en individuen. Branchmarking staat voor het slim toepassen van branchevreemde best practices binnen je eigen organisatie.
Het boek ‘Branchmarking’ is uitverkocht en niet meer verkrijgbaar.
“Het boek is een bron van inspiratie voor iedereen die zich wil verbeteren in de wereld waarin zij of hij opereert. Het is niet geschreven als een traditionele handleiding, die volgens een standaardstramien of methode, een bepaald denkbeeld, techniek of systeem wil aanleren. Integendeel, het is een uitgebreide verzameling van suggesties, ervaringen, wijze uitspraken en praktijkvoorbeelden, maar dan wel zo praktisch dat de lezer er direct mee aan de gang kan.”