Six Fingers kijkt dus niet naar de concurrentie, maar naar bedrijven die binnen andere sectoren koplopers zijn. Dat doen wij als volgt: Eerst gaan wij met jou op zoek naar alle domeinen waarbinnen jij jouw organisatie wil onderscheiden. Wat zijn de pijnen en de perspectieven op de markt? En waar liggen kansen die nu onbenut blijven? Dat kan op het gebied van marketing zijn, of producten of diensten.
Dan is het tijd om onze database aan te spreken. Die hebben wij jarenlang gevuld met informatie over toporganisaties die zich over de hele wereld bevinden. En die heel erg goed zijn op de punten waarop jij je wilt onderscheiden. Inmiddels kunnen wij op die manier al meer dan 700 cases bestuderen. Wij maken vervolgens een lijst van bedrijven waarvan jouw organisatie veel kan leren. Vervolgens vertalen wij het door naar praktische oplossingen voor jouw probleem. Daarmee werken wij aan een ontwerp dat pas echt innovatief en nieuw binnen jouw sector is. Eentje die jouw concurrenten en klanten zal verbazen.
Het is erg lastig om als organisatie buiten jouw eigen bedrijf en sector te kijken. Dat is nu eenmaal de omgeving die jij het beste kent. Six Fingers neemt jou daarom graag mee op expeditie naar een andere wereld.
Ontdek al onze methodes